Вторник, 13.04.2021, 23:17
Приветствую Вас Гость | RSS
          
      Комунальний заклад

    "Медведівський ліцей"
      Кегичівської селищної ради

Меню сайта
Корисні посилання
Національна гаряча лінія
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Батькам

Кращий спосіб зробити дітей хорошими  – це зробити їх щасливими.

(Оскар Уайльд)

Папи і мами! Дідусі і бабусі!

Пам’ятайте!

Від знаків вітання, схвалення, любові і прийняття, що повторюються, у дитини складається відчуття: «зі мною все в порядку» «я — хороший»         

Від сигналів засудження, незадоволення, критики з’являється відчуття «зі мною щось не так» «я — поганий».

Душевна скарбничка дитини працює день і ніч. Її цінність залежить від того, що ми туди кидаємо.

Навіть вимоги, які ви пред’являєте, мають бути наповнені любов’ю і надією.

Навчиться слухати свого дитяти в радості і в жалі.

Караючи свою дитину, залишайтеся поряд з ним, не уникайте спілкування з ним.

Станьте для своєї дитини прикладом для наслідування в прояві позитивних емоцій по відношенню до членів своєї сім’ї та до інших людей.

Не розмовляйте зі своїм дитям з байдужим обличчям.

Обіймайте і цілуйте свого дитяти в будь-якому віці.

 

ЯК ВИХОВУВАТИ ДИТИНУ, ЯКА МАЄ ОЗНАКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

Поради батькам:

  • подавайте приклад (найбільш ефективно в дошкільному і молодшому шкільному віці);
  • створіть у домашніх умовах оточення, що сприяє прояву і розвитку творчих здібностей дитини;
  • «заражуйте» дітей своєю любов'ю до творчості;
  • виявляйте гнучкості поведінки в певній ситуації;
  • виховуйте в дитини звичку якнайчастіше говорити «так»;
  • дотримуйте демократичного стилю спілкування;
  • боріться з усілякими проявами конформізму (пристосовництво,бездумне наслідування загальних суджень);
  • підтримуйте самостійність дитини;
  • пропонуйте дитині такий матеріал, з яким вам самому подобається працювати;
  • долайте побоювання перед несподіваними питаннями.

 

Батькам у спілкуванні з обдарованими дітьми рекомендується:

  • проявляти серйозне ставлення до запитань і висловлень дитини;
  • надавати дитині можливість демонструвати свої досягнення;
  • надавати дитині місце для занять;
  • демонструвати дитині, що її люблять такою, як вона є, а не за досягнуті успіхи;
  • надавати допомогу в поліпшенні результатів її роботи;
  • привчати дитину мислити самостійно;
  • регулярно читати дитині цікаву в пізнавальному плані літературу;
  • спонукати дитину до фантазування, придумування історій;
  • уважно ставитися до особистих потреб дитини;
  • знаходити час для того, щоб побути з дитиною наодинці;
  • не карати дитину за ненавмисно зроблені помилки;
  • надавати допомогу в її експериментуванні з навколишнім середовищем у пізнавальних цілях;
  • спонукати дитину до того, щоб знаходити проблеми і вирішувати їх;
  • надавати допомогу в її особистісному розвитку;
  • розвивати в дитини позитивне сприйняття своїх здібностей;
  • довіряти дитині;
  • стимулювати самостійність дитини.

Типові варіанти батьківської поведінки і відносини,

що стимулюють позитивну поведінку дітей (за Д. Льюїсом)

  1. Я поставив стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.
  2. Я не лаю дитину за безлад в її кімнаті чи на столі, якщо це пов'язано з творчим заняттям і робота ще не закінчена.
  3. Я виділив дитині кімнату (або частину кімнати) виключно для її занять.
  4. Я показую дитині, що її люблять такою, як вона є, а не за її досягнення.
  5. Я доручаю дитині посильні турботи.
  6. Я допомагаю дитині будувати її власні плани і приймати рішення.
  7. Я беру дитину в поїздки по цікавих місцях.
  1. Я допомагаю дитині поліпшити результат її роботи.
  2. Я допомагаю дитині нормально спілкуватися з дітьми з різних соціальних і культурних шарів.
  3. Я встановлюю розумний поведінковий стандарт і стежу, щоб дитина його дотримувалася.
  4. Я ніколи не говорю дитині, що вона гірша чи краща
  5. Я відповідаю на всі запитання і реагую на висловлювання дитини.
  6. Серйозні питання і висловлювання дитини я сприймаю всерйоз.
  7. Я забезпечую дитину книгами і матеріалами для її улюблених занять.
  8. Я привчаю дитину мислити самостійно.
  9. Я регулярно читаю дитині.
  10. Я привчаю дитину до читання з дитинства.
  11. Я спонукаю дитину придумувати історії, фантазувати.
  12. Я уважно ставлюся до індивідуальних потреб дитини.
  13. Я знаходжу час щодня, щоб побути з дитиною наодинці.
  14. Я заохочую участь дитини у плануванні сімейних справ і подорожей.
  15. Я ніколи не дражню дитину за помилки.
  16. Я хвалю дитину за вивчені вірші, розповіді, пісні.
  17. Я вчу дитину вільно спілкуватися з дорослими будь-якого віку.
  18. Я спонукаю дитину знаходити проблеми і вирішувати їх.
  19. Я не хвалю дитину безпредметно і нещиро.
  20. Я чесний в оцінці своїх почуттів до дитини.
  21. Не існує тем, які я зовсім виключаю для обговорення з дитиною.

 

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Апрель 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архив записей