Воскресенье, 15.09.2019, 07:30
Приветствую Вас Гость | RSS
          
           Медведівська

         загальноосвітня
      школа І-ІІІ ступенів

Меню сайта
Корисні посилання
Національна гаряча лінія
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Батькам

ЯК ВИХОВУВАТИ ДИТИНУ, ЯКА МАЄ ОЗНАКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

Поради батькам:

  • подавайте приклад (найбільш ефективно в дошкільному і молодшому шкільному віці);
  • створіть у домашніх умовах оточення, що сприяє прояву і розвитку творчих здібностей дитини;
  • «заражуйте» дітей своєю любов'ю до творчості;
  • виявляйте гнучкості поведінки в певній ситуації;
  • виховуйте в дитини звичку якнайчастіше говорити «так»;
  • дотримуйте демократичного стилю спілкування;
  • боріться з усілякими проявами конформізму (пристосовництво,бездумне наслідування загальних суджень);
  • підтримуйте самостійність дитини;
  • пропонуйте дитині такий матеріал, з яким вам самому подобається працювати;
  • долайте побоювання перед несподіваними питаннями.

 

Батькам у спілкуванні з обдарованими дітьми рекомендується:

  • проявляти серйозне ставлення до запитань і висловлень дитини;
  • надавати дитині можливість демонструвати свої досягнення;
  • надавати дитині місце для занять;
  • демонструвати дитині, що її люблять такою, як вона є, а не за досягнуті успіхи;
  • надавати допомогу в поліпшенні результатів її роботи;
  • привчати дитину мислити самостійно;
  • регулярно читати дитині цікаву в пізнавальному плані літературу;
  • спонукати дитину до фантазування, придумування історій;
  • уважно ставитися до особистих потреб дитини;
  • знаходити час для того, щоб побути з дитиною наодинці;
  • не карати дитину за ненавмисно зроблені помилки;
  • надавати допомогу в її експериментуванні з навколишнім середовищем у пізнавальних цілях;
  • спонукати дитину до того, щоб знаходити проблеми і вирішувати їх;
  • надавати допомогу в її особистісному розвитку;
  • розвивати в дитини позитивне сприйняття своїх здібностей;
  • довіряти дитині;
  • стимулювати самостійність дитини.

Типові варіанти батьківської поведінки і відносини,

що стимулюють позитивну поведінку дітей (за Д. Льюїсом)

  1. Я поставив стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.
  2. Я не лаю дитину за безлад в її кімнаті чи на столі, якщо це пов'язано з творчим заняттям і робота ще не закінчена.
  3. Я виділив дитині кімнату (або частину кімнати) виключно для її занять.
  4. Я показую дитині, що її люблять такою, як вона є, а не за її досягнення.
  5. Я доручаю дитині посильні турботи.
  6. Я допомагаю дитині будувати її власні плани і приймати рішення.
  7. Я беру дитину в поїздки по цікавих місцях.
  1. Я допомагаю дитині поліпшити результат її роботи.
  2. Я допомагаю дитині нормально спілкуватися з дітьми з різних соціальних і культурних шарів.
  3. Я встановлюю розумний поведінковий стандарт і стежу, щоб дитина його дотримувалася.
  4. Я ніколи не говорю дитині, що вона гірша чи краща
  5. Я відповідаю на всі запитання і реагую на висловлювання дитини.
  6. Серйозні питання і висловлювання дитини я сприймаю всерйоз.
  7. Я забезпечую дитину книгами і матеріалами для її улюблених занять.
  8. Я привчаю дитину мислити самостійно.
  9. Я регулярно читаю дитині.
  10. Я привчаю дитину до читання з дитинства.
  11. Я спонукаю дитину придумувати історії, фантазувати.
  12. Я уважно ставлюся до індивідуальних потреб дитини.
  13. Я знаходжу час щодня, щоб побути з дитиною наодинці.
  14. Я заохочую участь дитини у плануванні сімейних справ і подорожей.
  15. Я ніколи не дражню дитину за помилки.
  16. Я хвалю дитину за вивчені вірші, розповіді, пісні.
  17. Я вчу дитину вільно спілкуватися з дорослими будь-якого віку.
  18. Я спонукаю дитину знаходити проблеми і вирішувати їх.
  19. Я не хвалю дитину безпредметно і нещиро.
  20. Я чесний в оцінці своїх почуттів до дитини.
  21. Не існує тем, які я зовсім виключаю для обговорення з дитиною.

Поради батькам, які люблять своїх дітей

(за Н. Е. Чепцевою)

  • Дайте можливість дитині бути собою.
  • Зверніть увагу на себе, на свій світ (внутрішній і зовнішній) і місце дитини в ньому.
  • Готуйте себе до «батьківства». Дитина має бути бажаною і любимою задовго до народження.
  • Виражайте свою любов одне до одного (своїх близьких, світу) і дітей.
  • Учіться зберігати й охороняти любов.
  • Цінуйте будь-які досягнення дитини.
  • Не займайтеся вихованням, не відчуваючи любові.
  • Будьте в зго
  • Будьте терплячими й оптимістичними
  • Переконуйте без примусу.
  • Уникайте сварок.
  • Створюйте «об'ємні» ситуації, у яких дитина діє сама.
  • Не створюйте негативних програм (знайте свої страхи).
  • Любов – це турбота про інших.
  • Переживайте прекрасне.
  • Запорука успіху – чистота помислів, почуттів, думок і дій (єдність етичного і естетичного).
  • Не будьте настирливими і грубими.
  • Проблеми дитини – це проблеми батьків, і змінювати треба спочатку себе.
  • Себе змінювати легко і радісно, якщо знаєш як.
  • Якщо не хочеш себе змінювати, проблеми виникнуть більш серйозні.
  • У методах у «згорнутому» вигляді присутня мета.
  • Батьки – тільки руки, що випускають дитину у світ.
  • Враховуйте біологічні ритми свої і дітей.
  • Любіть свою дитину.
  • Поважайте її.
  • Будьте терпимими.
  • Почуйте те, що вам не сказала дитина.
  • Здійснюйте прогулянки по найкрасивіших місцях.
  • Дитина – краще майбутнє. Завмирайте від замилування перед нею.
  • Дитина краща і чистіша за дорослого.
  • Будь-яка людина – неповторне багатство.
  • Дитина вчиться всього гарного від вас і поганого – теж.
  • Усе, що ви дали дитині, повернеться вам.
  • Досліджуйте, вивчайте, відкривайте дитину.
  • Приймайте дитину такою, як вона є.
  • Хто, якщо не ви? Коли, якщо не зараз?
  • Довіряйте своїй дитині.
  • Цікавтеся її життям.
  • Надихайте на підкорення вершин.
  • Ставте цілі великі й маленькі.
  • Будь-які проблеми дитини – це її життя.
  • Дозволяйте дитині самій приймати рішення.
  • Цінуйте те, що маєте.
  • Відчувайте задоволення від своєї незадоволеності.
  • Не бійтеся проявляти свою любов і словами, і ласкою.
  • Кожен має право на свої почуття і думки та спосіб їх прояву.
  • Учіться у своєї дитини.
  • Любов – вихід у новий вимір, розширення свідомості.
  • У любові є якась таємниця.
  • У любові інша мова – вірші, малюнки, мовчання (не кажучи – можна говорити).
  • Не залякуйте дитину.
  • Розмовляйте з підлітком, як тільки в цьому виникає необхідність. Підліткам важко чекати.
  • Говоріть просто, правдиво, не приховуйте ніякої інформації.
  • Полюби ближнього свого, як самого себе.
  • Людина – витвір мистецтва.
  • Любов завжди індивідуальна, не схожа на любов інших.
  • Необхідно вміти керувати собою.
  • Головне – культура спілкування, повага до людини, відсутність прояву насильства.
  • Людина може відповісти на всі запитання сама.
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Сентябрь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архив записей