Понедельник, 17.12.2018, 04:34
Приветствую Вас Гость | RSS
          
           Медведівська

         загальноосвітня
      школа І-ІІІ ступенів

Меню сайта
Корисні посилання
Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Вчителям

 

Рекомендації вчителю по роботі з гіперактивними дітьми:

 

  1. Не слід заставляти гіперактивну дитину займатися більше, ніж вона може. Наприклад, якщо всі діти можуть продуктивно займатися певною діяльністю протягом 20 хвилин, а гіперактивна дитина стомлюється через 10 хвилин, краще включити ії в інший вид діяльності (попросити полити квіти, скласти олівці і так далі). Якщо після цього вона відчує сили продовжити перервану роботу, то це цілком можливо.
  2. Під час занять обмежувати до мінімуму відволікаючі чинники.
  3. Бути експресивним, театральним: незвичність в поведінці педагога може допомогти дитині сконцентрувати увагу.
  4. Не вимагати від дитини великої акуратності при виконанні завдань на початку корекційного шляху. Таким чином сприяти формуванню почуття успіху. Діти повинні отримувати задоволення від виконаного завдання, у них повинна підвищуватися самооцінка.
  5. Дитину краще посадити поряд з вчителем: час від часу можна покласти руку на плече дитини, оскільки будь-які тактильні відчуття допомагають гіперактивним дітям сконцентрувати увагу.
  6. Гіперактивним дітям складно швидко переключитися за вимогою дорослого з одного виду діяльності на іншій. Допоможіть, виробивши, наприклад, конкретні правила поведінки і роботи. Ці правила позначаються символами, піктограмами і пред'являються за необхідністю. З дитиною заздалегідь обговорюється їх зміст і сфера застосування. Проте слід пояснити дитині, що якщо вона порушить правило – не все втрачено.
  7. Для ефективнішої роботи можна заздалегідь обговорити з дитиною, що вона сама собі хоче порадити при виконанні завдання.
  8. Інструкції, які вчитель дає учню, мають бути дуже конкретними і містити не більше 10 слів. Говорити недовго, чітко дати завдання, встановити правила і послідовність їх виконання і невиконання.
  9. Гіперактивну дитину необхідно частіше заохочувати. Наприклад, досить часто видавати їй жетони, які протягом дня вона може обміняти на винагороди (краще не матеріальні): право йти на прогулянку в першій парі, роздавати дітям іграшки, альбоми, олівці та ін.
  10. По можливості ігнорувати зухвалі вчинки дитини. Перш ніж реагувати на неприємний вчинок, зупиніться на декілька секунд (наприклад, порахуйте до десяти).
  11. Намагайтеся бути поряд з дитиною, коли вона виконує яке-небудь завдання.

 

 

ЛИСТЛИСТ ГІПЕРАКТИВНИХ ДІТЕЙ ДО ВЧИТЕЛІВ

Щоб вам було легше жити з нами, а ми вас любили:

 

  1. Не навантажуйте нас нецікавою та нудною роботою. Більше життя! Більше динаміки! Ми все можемо!

2. Навіть не думайте давати нам довгих інструкцій! На п’ятнадцятому слові нас більше цікавить, якого кольору шкарпетка в сусіда, ніж ваша повчальна промова. Говоріть конкретно, по справі, не більше десяти слів.
3. Не вимагайте від нас, щоб ми були одночасно уважними, акуратними і посидючими. Це вище наших можливостей!
4. А взагалі — запам’ятайте: похвала і догана діють на нас сильніше, ніж на інших.

 

 

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Декабрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31