Пятница, 30.10.2020, 00:37
Приветствую Вас Гость | RSS
          
           Медведівська

         загальноосвітня
      школа І-ІІІ ступенів

Меню сайта
Корисні посилання
Національна гаряча лінія
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » 2008 » Август » 28 » На що студенти витрачають 86 400 секунд?
12:43
На що студенти витрачають 86 400 секунд?
Кожного ранку Час відкриває нам кредит на 86 400 секунд. Це унікальний ресурс, який не можна накопичити як гроші і сировину. Він рухається зі швидкістю 60 хвилин за годину. Це одночасно і його ціна. Кожної ночі він списує залишок: якщо ви не зуміли використати свій денний вклад – це ваші збитки. Час не можна призупинити, ввімкнути або вимкнути, замінити на інший, відшкодувати чи взяти позику у завтрашнього дня. Важливо навчитися використовувати його з максимальною вигодою. Не даремно Пітер Друкер писав: "Запас часу нескінченно малий, і якщо ви не можете управляти ним, то вам не вдасться управляти нічим іншим".

В чому ж полягають основні причини дефіциту часу? Це і постійний поспіх, відсутність чіткого розмежування робіт за ступенем їх важливості, постійна "робота додому", "часові злодії" і слабка мотивація праці.

Більшість з нас мріє про блискучу кар’єру, щасливу сім’ю і власний достаток. Але, водночас, ми не можемо, чи то пак не хочемо, примусити себе прокинутися вранці на півгодини раніше, щоб владнати деякі важливі і термінові справи. Доба – це 24 години, а для повного щастя так часто не вистачає 5 хвилин. Тим більше, для студента.

Отож, єдиний вихід – самоменеджмент. Це послідовне і цілеспрямоване використання існуючих методів ефективної роботи в повсякденній практиці для оптимального розподілу власного часу. Головна мета – максимальне використання потенціальних можливостей, свідоме керування життям і подолання зовнішніх перешкод. Самоуправління допомагає виконувати роботу з меншими витратами часу та зусиль, краще організовувати робочий процес, а отже, отримувати кращі результати, зменшувати завантаженість і кількість стресів.

Першим кроком в управлінні власними можливостями та часом є постановка цілей, яка допомагає зорієнтувати дії і вчинки на досягнення мети. Другий крок – планування, що безпосередньо покликане забезпечувати господарське використання часу. Час плине настільки швидко, що без попереднього планування важко наздогнати події. Від того, наскільки ми навчимося раціонально використовувати свій час, значною мірою залежить і наше майбутнє. "Майбутнє повинне бути закладене у сьогоденні. Це називається планом. Без нього ніщо у світі не може бути гарним", – писав Георг Крістоф Ліхтенберг. Планування, в свою чергу, допомагає скорочувати час, який ми витрачаємо на виконання другорядних завдань, і надає можливість займатися більш важливими справами. Реалізація і організація є завершальним кроком самоуправління.

В тій чи іншій мірі проблема раціонального використання часу стоїть перед кожним. А скільки коштує п’ять років навчання для студента вищого навчального закладу у часовому еквіваленті? Ця ціна коливається в залежності від бажання вчитися і займатися громадською діяльністю, ступеня зайнятості на даний момент, способу життя та планів на майбутнє. Тобто, головне завдання студента – не перетворити часову спіраль у часову петлю. Прикро, коли випускник вузу окрім диплома не володіє ні належним багажем знань, ні професійними вміннями та навиками, ні практичним досвідом. На щастя, подібних майстрів такого жанру не так і багато. А переважна більшість молоді активно займається самоменеджментом, побудовою власних дерев цілей, причому не лише при підготовці семінарських та інших практичних занять.

Студентство – особлива і унікальна група молодих активних людей з потенціалом неабиякого об’єму. Це справжня енергетична лавина, яку все ж таки, можливо спрямувати в потрібному напрямку. Однак для цього потрібні відповідні ресурси, і не лише розумові, а й фінансові.

Студентські роки особливі: максимум роботи, мінімум відповідальності. І тільки й чути: "Коли ви візьметеся за голови?", "Скільки можна байдикувати", "Ви знову вчасно не виконали завдання!" і тому подібне. А хто нас, студентів, вчив тому "вчасно"?! Можливо, доречніше було б прочитати курс лекцій з тайм-менеджменту?! Та хто цим переймається?! Всі лише вимагають, а ні, щоб допомогти. Звідси і проблема: поки зрозумієш, що до чого, вже й четвертий курс, а там – робота і сімейні клопоти. А так хотілося повисіти на дошці оголошень з інтригуючою назвою: "Наша гордість"!

Безперечно, є студенти, які самі вправно "пробивають" дорогу у щасливе і безхмарне майбутнє. Але що робити тим, чий розум заслуговує Нобелівської премії, а сміливості вкрай не вистачає? Видати ще одну книгу, на кшталт, "Самоуправління для початківців"? Гарна ідея, та неефективна. Та й взагалі, здається, це ще одна прогалина в системі нашої вітчизняної освіти. Тут безвідмовно діє принцип: "Вам треба – ви й робіть, а мені і так добре".

Отож, залишається надія лише на себе та віра у власні сили. Одні починають вести щоденники, інші – обклеюють комп’ютерні монітори "стікерами". Який би ви не обрали спосіб, головне, щоб він був дієвий. А починати треба з малого:
- складіть план свого робочого дня;
- виділіть першочергові завдання;
- визначне години, коли вам легше за все сконцентруватися, і заплануйте найважчу роботу саме на цей час;
- відкладіть все, що може відволікати;
- важливими справами займайтеся в першій половині дня;
- регулярно корегуйте свої плани відповідно до нових обставин;
- при плануванні намагайтеся передбачити різні випадковості, які можуть завадити роботі.

І тоді стовідсоткова гарантія, що ви не лише вкладетеся в 24 години, а й з’явиться вільний час для опановування методів швидкочитання, десятипальцевого набору на клавіатурі чи вивчення ще однієї мови.

Час – це найбільш безжалісний і негнучкий елемент нашого існування. Інвестуйте його у власне здоров’я, щастя й успіх таким чином, щоб отримати максимальний зиск.
Просмотров: 588 | Добавил: Serg1 | Рейтинг: 4.2/5
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Август 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив записей